Veelgestelde vragen -FAQ-


In dit overzicht worden een paar veelgestelde vragen alvast voor u beantwoord.

Mocht u ondanks deze antwoorden nog vragen hebben, dan verzoeken wij u om
via het contactformulier de vraag te stellen of te bellen (075-6163610).
Wij zullen zo als snel mogelijk uw vraag beantwoorden.

 

Veelgestelde vragen overzicht:

Klik op de vraag om het antwoord te zien.
Klik op de 'sluiten' knop (of op het antwoord zelf) om deze te sluiten.

Surprise! levert de kraamkado wereldwijd en past pakketten hierop aan.

We hebben de meest voorkomende (Nederlandstalige) artikelen ook in een andere taal en kunnen deze, op uw verzoek, in een pakket omruilen.

Helaas is de Nederlandse 'Babykalender' niet in een andere taal leverbaar.
Deze vervangen we voor een ander artikel met dezelfde waarde.

PS.
Wij hebben hele leuke 'Nijntje' kraammanden!


Surprise! wijzigt haar prijzen onder invloeden van buitenaf.

- U mailt een oud bestelbiljet:
Het eenvoudigst is het om een bestelling te plaatsen via het artikel zelf, dan ziet u de juiste prijs direct.

- Tariefwijzigingen van buitenaf of hogerhand:
De verzendkosten zijn recentelijk verhoogd door POSTNL.
Deze kosten worden doorberekend. Helaas verhoogt POSTNL de tarieven veelal zonder aankondiging. Wij zullen er alles aan doen om u zo snel mogelijk op de hoogte te brengen van deze wijzigingen.
Op de facturen van Surprise! staat onderop een mededeling.
Daar kunt u lezen als er aanbiedingen of wijzigingen van diensten zijn.
Prijswijzigingen van buitenaf worden hier zo snel als mogelijk gemeld.

-Leveranciers-, BTW- & dienstenverhogingen worden doorberekend en genoemd op onze website.
Tevens worden deze vermeld op de facturen.

Daar wij ervoor gekozen hebben om communicatie via het internet te hebben vindt u alle mededelingen, aanbiedingen en wijzigingen op onze website.

- Kijk in uw 'postvak in', daar staat dan meestal de bevestiging van ons.

De opdracht die wij ontvangen is gelijk aan de emailbevestiging die u ontvangt.
Als u geen emailbevestiging van "Surprise! Kraamkado's" (order@surprisekado.nl) heeft ontvangen, kijk dan in uw 'SPAM' of 'ongewenste email' map en voeg ons toe als contactadres. Dan ontvangt de volgende keer de email gewoon in uw "postvak in".

Staat er iets niet goed op het bestelformulier? Gebruik dan het contactformulier om dit te wijzigen of mail ons direct. Doe dit wel voor 15.30 uur, daarna worden de kado's aangeboden bij Postnl en kunnen wij geen wijzigingen meer aanbrengen.

Uiteraard begrijpen wij dat er een typefout gemaakt kan worden in de boodschap voor op de kaart, wij corrigeren dit zelf zonder u hierover te berichten.

Twijfelt u of alles wel goed gegaan is? Bel of mail ons dan en wij nemen het met u door. Krijgt u geen contact? Spreek dan de voicemail in, wij bellen u zsm terug.

Emailen van een opdrachtformulier kan ook, stuur dit naar (contact@surprisekado.nl).

De kans op ontvreemding, door wie dan ook, minimaal met zo'n anonieme verzenddoos.

Surprise! wil graag dat het kado op de juiste plaats terecht komt, namelijk het door u opgegeven adres. In het verleden zijn enige feestelijk verpakte pakketten zoekgeraakt en/of nooit aangekomen op het adres van bestemming. Vóórdat wij, of u, hier achter komen zijn we enige weken verder. Het is de bedoeling van Surprise! om het pakket de dag na bestelling op het juiste adres af te leveren.

De pluche knuffels worden feestelijk verpakt. Alle kraamkadoartikelen in de manden en pakketten (pluche uitgezonderd) worden mooi ingepakt, zo is ieder kado een echte Surprise! voor de ontvanger!

Niet alleen prijstechnisch maar ook om onnodig energie- en grondstoffenverbruik tegen te gaan gebruikt Surprise! voor de verzending van haar cadeaus -mismaat*- blanco dozen, zo krijgen deze een tweede leven. De dozen kunnen door de ontvanger bij het 'oud-papier' worden aangeboden. Een schonere wereld begint immers bij jezelf!

Surprise! streeft ernaar om het milieu zo min mogelijk te belasten en scheidt haar afval in diverse reststromen. Deze worden afgehaald en verwerkt door een officieel milieubedrijf. (zie MVO)

*
Mismaat dozen zijn in opdracht gemaakt voor anderen maar hebben de verkeerde maat en worden daarom afgestoten.
Deze dozen zijn gewoon nieuw. Surprise! gebruikt tevens blanco, nette, gebruikte dozen ter verzending.

Dat is heel vervelend, het kan meerdere oorzaken hebben;

- Mogelijkheid 1:
Heeft POSTNL een briefje (niet thuismelding) achtergelaten?
Neem dan contact op met POSTNL en noem het pakketnummer welke op het briefje staat, zij kunnen het pakket nogmaals bij de geadresseerde bestellen op een af te spreken moment (dit kan de ontvanger zelf doen). Tevens kan POSTNL de zending achterlaten bij bijvoorbeeld de buren, hiervan wordt altijd een melding gemaakt via een memo-formulier bij de geadreseerde.

- Mogelijkheid 2:
Er is geen briefje achtergelaten, het kado is er niet binnen 2 werkdagen en de adressering was juist?
Neem dan direct contact op met ons, liefst telefonisch. Wij zullen het pakket dan (laten) traceren en bezorging bewerkstelligen.

- Werkwijze POSTNL:
Indien de geadresseerde niet thuis is dan zal de bezorger een niet thuismelding achterlaten en kan de geadresseerde het pakket nogmaals laten aanbieden of afhalen op het bezorgkantoor. Na 2 weken (en 2 maal de 'niet-thuismelding') retourneert POSTNL het pakket aan ons. Indien dit gebeurt nemen wij contact met u op wat er verder moet gebeuren; nogmaals verzenden, creditering of een kadowisseling (m.u.v. gepersonaliseerde geschenken). Surprise! verzendt al haar pakketten via POSTNL. Deze geeft, uit onze ervaring, de meeste zekerheid dat pakketten de volgende dag worden aangeboden (>97%). Uiteraard zijn ook wij afhankelijk van aanbod en bezorgmogelijkheden. -Op zaterdag brengtPOSTNL wél pakketten bij particulieren maar op maandag niet-.

Buitenlandverzending is altijd voor risico besteller, het traceren hiervan is, helaas, niet altijd betrouwbaar.

- Direct contact opnemen met Surprise!, per telefoon of email!

Surprise! wil, middels haar eigen kwaliteitscontrole, een hoogwaardig produkt leveren maar ook bij ons kan er iets misgaan. Als dit het geval is dan willen wij dit graag weten.
Wij werken immers in opdracht van u en vertegenwoordigen, middels het verzenden van onze artikelen, úw bedrijf. Neem daarom direct contact met ons op!

Wij geven de hoogste prioriteit aan kwaliteit en worden graag op de hoogte gebracht door u als er iets niet naar uw zin is. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening naar een hoger niveau brengen.

- Surprise! verzendt de kraamkado's eerst en factureert later.*

Want het kraamkado van uw keuze moet zo snel mogelijk op de plaats van bestemming zijn,
Zó heeft u én de ontvanger het meeste plezier van onze kraamkado-verzendservice!

Maar alléén bedrijven leveren wij op rekening. Wij zijn een B-to-B service. Particulieren bestellen alleen via Knuffelpost.nl. Dat is de reden waarom wij iedere bestelling handmatig controleren en goed- of afkeuren. Vergeet daarom ook niet uw BTW-nummer of KvK-nummer bij de eerste bestelling te vermelden.
*Bij afname van grotere aantallen kunnen wij wél vooraf een (deel)betaling vragen. Hiervoor nemen bij contact met u op alvorens te verzenden.

Surprise! factureert u per email. De factuur is opgemaakt als PDF document, deze kunt u dan zelf printen.
Indien dit problemen geeft verzoeken wij u om dit aan ons kenbaar te maken, wij zenden u dan alsnog een papieren factuur.

Wij leveren particulieren NOOIT op rekening of onder rembours.
Particulieren kunnen een bestelling plaatsen via Knuffelpost.nl en online betalen via iDEAL.